ورود هشتمین هواپیمای حامل کمک‌های پزشکی روسیه به ایتالیا

وزارت دفاع روسیه از ورود هشتمین هواپیمای حامل کمک‌های این کشور به ایتالیا به منظور مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری نووستی، وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد هشتمین هواپیمای حامل متخصصان و نیز تجهیزات پزشکی به منظور مقابله با ویروس کرونا وارد ایتالیا شد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: هشتمین هواپیمای باری نظامی از نوع «ایلیوشین ایل ۷۶» به همراه شماری از متخصصان نظامی روسیه و نیز تجهیزات تشخیص بیماری و نیز ضد عفونی، به پایگاه هوایی «پراتیکا دی ماره» به ایتالیا وارد شد.

وزارت دفاع روسیه روز گذشته از اعزام شماری از هواپیما‌های باری نظامی مجهز به تجهیزات و کادر پزشکی به منظور مقابله با ویروس کرونا به ایتالیا خبر داده بود.

از سوی دیگر، «لوئیجی دی مایو» وزیر خارجه ایتالیا با استقبال از یک هیئت روس و نیز هواپیما‌های اعزامی این کشور گفت: هشت تیم از پزشکان روس در میان ما خواهند بود و به پزشکان ما و کارمندان پزشکی، خصوصا در «لمباردیه» «پیمونت» و منطقه «امیلیا-رومانیا» کمک خواهند کرد.

ایتالیا یکی از کشو‌هایی است که بیشترین خسارت را از ویروس کرونا در قاره اروپا متحمل شده است. تا کنون بیش از ۵۴۷۰ نفر در ایتالیا بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند. همچنین نزدیک به ۶۰ هزار نفر نیز در این کشور به کرونا مبتلا شده اند. همچنین آمار قربانیان کرونا در جهان تا کنون به بیش از ۱۴۷۰۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Armenia
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
حالا سؤال اینکه روسیه با وجود سرد سیری مشگل کرونا نداره؟
آخرین اخبار