تشدید کنترل در ورودی‌های بوکان/جابجایی ایستگاه‌های ورودی سقز و شاهیندژ

با مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا بوکان، ایستگاه کنترل ورودی شهر از طرف سقز به ابتدای حوزه استحفاظی و ایستگاه ورودی شاهیندژ به سه راهی جاده سد منتقل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،در  جلسه ستاد پیشگیری از کرونا بوکان مقرر شد کنترل تردد محور ورودی سقز به بوکان به ابتدای حوزه استحفاظی منتقل و بصورت شبانه روزی در آن محل فعال باشد، ضمنا کنترل و پیشگیری از ورود خودروهایی با پلاک شخصی شهرهای مجاور و مسافرین با جدیت و اهتمام ویژه صورت پذیرد.

همچنین کنترل محور ورودی شاهین‌دژ نیز باید به محل سه‌راه شاهین دژ منتقل و پیشگیری از ورود خودروهایی با پلاک شخصی شهرهای مجاور و مسافرین با اهتمام و جدیت ویژه صورت پذیرد.

ایجاد گلوگاه در محور مهاباد با مسئولیت اداره راهداری و آب‌ و فاضلاب شهرستان و با همکاری شهرداری بوکان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز از مصوبات این جلسه بود که باید روزهای ۴ و ۵ فروردین‌ماه اجرایی شود.

همچنین آموزش و پرورش و هلال احمر نیز نسبت به انتقال کانکس‌ها به محور سقز وشاهین‌دژ و تحویل به شبکه بهداشت اقدام و شهرداری بوکان نسبت به ایجاد گلوگاه گندزدایی در محور سقز و شاهین‌دژ اقدام کند.

اولین جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بوکان در سال ۱۳۹۹ روز گذشته با هدف تشریح اقدامات انجام شده و اقدامات لازم الاجرا برای پیشبرد هر چه بیشتر اهداف پیشگیری و مقابله با کرونا برگزار شد.

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.