نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی افزود:،گفت: با توجه به اینکه بودجه سال ۹۹ به علت شیوع بیماری کرونا در صحن علنی مجلس مطرح نشد و با کمترین تغییر در کمسیون تلفیق، به شورای نگهبان ارسال و برای اجرا در اختیار دولت قرار داده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سید حمزه امینی  نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه بودجه سال ۹۹ به علت شیوع بیماری کرونا در صحن علنی مجلس مطرح نشد و با کمترین تغییر در کمسیون تلفیق، به شورای نگهبان ارسال و برای اجرا در اختیار دولت قرار داده شد؛ لذا دولت باید برای اجرای طرح گاز رسانی و تکمیل این پروژه، اعتبارات خاصی در نظر را در جهت تکمیل گازرسانی روستا‌ها و مناطق کم برخوردار کشور بخصوص شهرستان‌های هشترود و چاراویماق مد نظر داشته باشد.

او گفت: زمستان سال گذشته که دو شهرستان هشترود و چاراویماق وضعیت مناسبی از لحاظ تجهیزات برف روبی نداشتند هشداری برای دولت باشد تا اعتبارات ویژه‌ای در جهت تکمیل و تجهیز ماشین آلات راهداری برای این دو منطقه در نظر داشته باشد.

او افزود: از وزیر راه میخواهم تا دستور تجهیز امکانات راهداری هشترود و چاراویماق را به عوامل وزارتخانه خود صادر کند تا در سال‌های آینده هشترود و چاراویماق با مشکل راه بندان مواجه نشوند.

او اظهار کرد: بسیاری از مدارس این دو شهرستان فاقد سیستم گرمایشی مناسب هستند لذا وزارت نفت باید در هزینه کرد اعتبارات بند‌های (د) و (ه) دقت‌های لازم را داشته باشد و اعتبارات خاصی را متوجه هشترود و چاراویماق کند.

امینی اضافه کرد: مشکلات بی پایان بازنشستگان نباید در لابلای مشکلات متعدد موجود، گم شود و افزایش حقوق این قشر عظیم از محل اعتبارات ماده ۱۲ طوری باشد که فاصله دریافتی هایشان بخصوص فرهنگیان بازنشسته با شاغلین به حداقل برسد.

اویادآور شد: حقوق بازنشستگان با دریافتی کمتر از شش میلیون تومان باید از ۵۰ تا ۸۰ درصد افزایش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.