به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، این آزمایشگاه میان تعدادی از ساختمانهای دیگر برندهای خودروسازی نظیر ولوو واقع شده است و از بیرون شبیه به یک انبار بزرگ بهنظر میرسد. برخلاف سایر آزمایشگاهها که برای کشیدن خودرو روی مسیر آزمایش به سمت مانع از موتورهای بزرگ و چندمنظوره استفاده میکنند، تسلا از دو پیشرانهی الکتریکی تسلا مدل ۳ نسخهی پرفورمنس استفاده میکند. این پیشرانهها با کمک کابلهای فولادی متصل به یک اسکیت، خودروی تحت آزمایش را به سمت مانع میکشند. این پیشرانهها به یک مجموعهی باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی متصل شدهاند و میتوانند گشتاوری معادل ۱۲۰۰ نیوتنمتر تولید نمایند.
بیشتر بخوانید: جولان پراید ۱۳۲ در خیابانهای اروپا! + فیلم
انتهای پیام/