معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:در ایام تعطیل تمامی مراکز خدمات جامع سلامت در شهر و روستا، پایگاه های سلامت شهری و خانه های بهداشت روستایی فعال هستند.

دکتر آرش یلالی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به منظور رفاه حال شهروندان مراکزی را به صورت ۱۶ ساعته در هر سه شهرستان فعال کردیم.

او از حضور پزشک در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت در شهر و روستا، پایگاه های سلامت شهری و خانه های بهداشت روستایی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ برای مراجعه و معاینه بیماران با علائم تنفسی خبر داد و افزود:این مراکز در آبادان شامل:مرکز امام رضا(ع) واقع در ایستگاه۷، سلیج شرقی، مرکز امام خمینی(ره): جنب بیمارستان شهید بهشتی، مرکز قدس در چوئبده و مرکز ولی عصر (عج) در کوت شنوف، در خرمشهر مرکز کفیشه-  واقع در ابتدای جاده امام جعفر صادق(ع) به سمت اهواز، مرکز امام علی (ع) در جزیره مینو و مرکز امام رضا(ع) جنب سازمان انتقال خون، در شادگان مرکز شماره یک شهری در خیابان امام خمینی ره و مرکز دارخوین در شهر دارخوین می باشند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان از شهروندان خواست تا برای ارزیابی وضعیت خود در مورد بیماری کرونا به سایت salamat.gov.ir مراجعه کنند .

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.