فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: زن و مرد سارقی که با سوء استفاده از اعتماد خانواده‌ای هشت میلیارد ریال طلا از منزل مسکونی آنان در شهر گناوه دزدی کرده بودند، دستگیر شدند.

سارقان طلا در گناوه دستگیر شدندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی ،فرمانده انتظامی استان بوشهر روز یکشنبه  بیان کرد: ۲۲ بهمن ماه پارسال، یکی از شهروندان سرقت میلیاردی طلا منزلش در شهر گناوه را به پلیس گزارش کرد.

او ادامه داد: پلیس آگاهی استان بوشهر با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان گناوه دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با بررسی‌های پلیسی و اطلاعاتی و حضور میدانی کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، در صحنه‌های سرقت مدارک و مستنداتی از سارقان به دست آمد.

واعظی تصریح کرد: مشخص شد سارقان از نزدیکان فرد شاکی است و در منزل وی رفت آمد داشته که این افراد با سوء استفاده از اعتماد صاحب خانه و سهل انگاری مبنی بر نگهداری اموال با ارزش در دید افراد مهمان و منزل، اقدام به سرقت کرده‌اند.

او یادآور شد: سارقان که یک زن و یک مرد هستند، بیش از هشت میلیارد ریال طلا به سرقت برده بودند که همه اموال مسروقه کشف و به صاحب آن‌ها برگردانده شد.

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.