یک شرکت ایتالیایی با وجود وضع وخیم ایتالیا به فروش ۵۰۰ هزار کیت تشخیص کرونا به آمریکا اقدام کرده که برای ایتالیایی‌ها سوال‌برانگیز شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین با اشاره به شرایط دشوار ایتالیا به دلیل شیوع گسترده کرونا به نقل از روزنامه رپوبلیکا نوشت یک شرکت ایتالیایی با وجود وضع وخیم ایتالیا به فروش ۵۰۰ هزار کیت تشخیص کرونا به آمریکا اقدام کرده که برای ایتالیایی‌ها سئوال برانگیز شده است.

با ثبت رکوردی دیگر در تعداد مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا، دولت ایتالیا در تلاش برای مقابله با سرعت فراگیری این بیماری با موانع سختی روبرو شده است. دولت ایتالیا تدابیر سختگیرانه جدیدی اتخاذ کرده که استقرار نیرو‌های ارتش در شهر‌ها با هدف کنترل قانون منع آمد و شد یکی از آنهاست. 

شدت گرفتن تلاش‌های ایتالیا در میدان مبارزه با این ویروس، به این معنی نیست که شرکت‌های تولید دارو و ساخت تجهیزات پزشکی این کشور روند تلاش‌ها برای رسیدن به سود بیشتر را کاهش داده اند. در این زمینه روزنامه معروف لارپوبلیکا نوشت یک شرکت ایتالیایی در شهر بِرِشا از ایالت لامباردی که با مراکز مبارزه با ویروس کرونا فاصله چندانی ندارد، پانصد هزار کیت تشخیص بیماری را به آمریکا فروخت و ده‌ها میلیون دلار درآمد نصیب خود کرد.

در این زمینه پایگاه اینترنتی دیفنس وان آمریکا نوشت ارتش آمریکا نیم میلیون کیت تشخیص ویروس کرونا را از ایتالیا به ایالت تنسی منتقل کرد. انتشار این خبر، آن هم در شرایطی که ایتالیا در داخل به تجهیزات پزشکی نیاز دارد، سئوالاتی را درباره دلایل اقدام شرکت ایتالیایی مطرح کرده است.

در ۲۴ ساعت گذشته در ایتالیا نزدیک به ۸۰۰ نفر یعنی در هر دو دقیقه یک نفر، جان خود را بر اثر کرونا از دست داده است. ایتالیا تاکنون ۵۳ هزار و ۵۷۸ مورد ابتلا و ۴ هزار و ۸۲۵ مرگ را ثبت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
وطن فروشی تا کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار