مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از پوشش حداکثری دانش آموزان سراسر این استان در زمینه آموزش مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان، با تبریک فرا رسیدن سال ۱۳۹۹، سال جهش تولید، گفت: فرهنگیان کرمانی با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب با جهش تولید در محتوا‌های الکترونیکی و بسته‌های یادگیری محور جهاد آموزشی در راستای تسهیل و تعمیق فرآیند یاددهی و  یادگیری در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع کرونا را ایجاد می‌کنند.

او از پوشش حداکثری دانش آموزان استان در زمینه آموزش مجازی خبر داد و افزود: بسته‌های آموزشی یادگیری محور نیز برای دانش آموزان مناطق دوردست و محروم استان تدوین و توزیع شده است.

اسکندری نسب به برگزاری کلاس‌های آموزشی مجازی در سطح استانی، منطقه ای، شهرستانی و مدرسه‌ای اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا، جهاد آموزشی در نظام تعلیم و تربیت استان ایجاد شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، عشق و ایثار را ماهیت شغل معلمی دانست و بیان داشت: معلمان علاوه بر آموزش دانش آموزان نگران سلامتی آن‌ها نیز هستند و ضمن ارائه نکات بهداشتی و مشاوره‌ای در شرایط فعلی دغدغه سلامتی آن‌ها را نیز دارند.

او از تولید روزانه ۳۰ هزار ماسک در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان نیز خبر داد و گفت: این مهم در راستای مسئولیت اجتماعی فرهنگیان و تحقق شعار  آموزش همراه با تولید در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش  در حال اجرا است.

اسکندری نسب از آموزش و پرورش به عنوان دستگاه مولد و زیر ساختی نام برد و افزود: آموزش همراه با تولید، راهبرد اصلی ما در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش در راستای تحقق شعار سال ۹۹ است.

او با اشاره به راه اندازی پویش دانش آموزی در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا، تاکید کرد: دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت مانع از سفر و دید و بازدید‌های نوروزی در راستای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا شوند.

اسکندری نسب ضمن آرزوی سلامتی و قدردانی از معلم ارجمند کرمانی که در زمان بستری به علت ابتلا به ویروس کرونا هم از تدریس به دانش آموزان دست نکشید، تصریح کرد: جلوه‌های ایثار این معلم فداکار کرمانی برای همیشه تاریخ در ذهن فرزندان این مرز و بوم ماندگار خواهد بود و از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در مراسم ویژه‌ای از این همکار فرهنگی قدردانی می شود. 

انتهای پیام/ ب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.