جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۱ سارق حرفه‌ای و اعتراف به ۲۲ فقره سرقت در شهرستان ابهرخبر داد.

دستگیری ۱۱ سارق حرفه‌ای با ۲۲ فقره سرقت در ابهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در حوزه‌ی شهرستان ابهر، تیمی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با بررسی صحنه‌های سرقت و جمع آوری سرنخ‌های موجود به سارقان سابقه دار مظنون و پس از تحقیقات گسترده پلیسی، ۱۱ سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

سرهنگ خانی پور ادامه داد:در بازجوئی‌های به عمل آمده این ۱۱ سارق با ادله پلیسی، به ۲۲ فقره سرقت از اماکن، مغازه، مزارع و باغ ها، کش روزنی و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: برای پیشگیری از بروز سرقت، به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرد نگهبان
۲۳:۵۵ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
سارقین که روح نیستند بتونن از دیوار رد بشن، هر منزل یا محل کاری یک سری معبر برای ورود داره که شامل در، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هستش و اگر قفل ضد دیلم که تمام روشهای ورود سارقیت از درو. بدون هیچ اما و اگری غیر ممکن میکنه و حفاظ ضد دیلم که قابل تخریب از جای جوش و فاصله انداختن با جک نیست را در منزا و محل کارشون نصب کنند، دیگه سارقین حتی اگر تا پشت درو پنجره ها هم برسند، امکان ورو.د نخواهند داشت