ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه اعلام کرده است که قصد دارد به تیم سابق خود بارسلونا باز گردد.

نیمار به بارسا باز خواهد گشتبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش یک رسانه‌ی اسپانیایی، نیمار جونیور ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه به مدیران باشگاه بارسلونا گفته خواهان بازگشت به این تیم است.

نکته قابل توجه در سال‌های اخیر آن است که اخبار بی شماری مبنی بر احتمال بازگشت نیمار به بارسا و حضور دوباره در باشگاه کاتالان‌ها منتشر شد. حال رسانه اسپورت در گزارشی مدعی شده است نیمار برای جدایی از پاری سن ژرمن، کاملا مصمم است.

تصمیم نیمار برای جدایی، تا حدی قطعی است که به مدیران باشگاه بارسلونا هم اطلاع رسانی کرده و مصمم است به تیم گذشته خود بازگردد. نیمار برزیلی، در سال ۲۰۱۷ بارسلونا را ترک و به پاری سن ژرمن پیوست. این جدایی در ازای پرداخت مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو، انجام شد. پس از امضای این قرارداد، نیمار به عنوان گران قیمت‌ترین بازیکن دنیای فوتبال در دنیا، لقب گرفت.

نیمار تا این لحظه و پس از حضورش در تیم فرانسوی، برای آن‌ها ۲۲ بار به میدان بازی رفته است. نیمار موفق شد در این ۲۲ بازی، ۱۸ گل زده و ۱۰ پاس گل نیز بدهد. البته قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن تا سال ۲۰۲۲، انقضاء دارد.


بیشتر بخوانید : نام رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، تغییر نخواهد کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار