مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تیم‌های امدادی و عملیاتی مدیریت بحران استان در پی اخطاریه هواشناسی تا روز سه‌شنبه پنجم فروردین در آماده باش کامل هستند.

تیم‌های امدادی خراسان جنوبی تا سه‌شنبه آماده باش هستندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با توجه به ورود سامانه جدید بارشی به استان و صدور اخطاریه هواشناسی از روز گذشته ۹۳ تیم امدادی و عملیاتی شامل نیرو‌های راهداری، تکنسین‌های اورژانس، پلیس راه، آتش‌نشانی و هلال احمر در استان به حالت آماده باش درآمدند.

او افزود: بارندگی‌های فصل بهار ماهیت رگباری دارد و در بازه زمانی کوتاه حجم بارش زیاد است بنابراین مردم از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

میرجلیلی اظهار کرد: مردم در این مدت از قرار گرفتن در بستر و حریم رودخانه‌های فصلی، مسیل‌ها و چرای دام پرهیز کنند همچنین کشاورزان، دامداران، عشایر و گلخانه داران تدابیر لازم را برای کاهش خسارات احتمالی انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی بیان کرد:  همچنین روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش محسوس دما را داریم و مردم به ویژه کشاروزان و دامداران بیشتر مراقب باشند و تدابیر لازم را در برابر سرمازدگی محصولات و یخبندان شبانه به کار گیرند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار