شرکت هواپیمایی ایران ایر،ایرتور، وارش و زاگرس، پروازهای خود را به بوشهر لغو کردند و امروز تنها پرواز یک پرواز بوشهر به جزیره خارگ انجام می‌گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شیوع ویروس کرونا که با خود کاهش پروازها و مسافران را به دنبال داشته باعث شده، شرکت هواپیمایی ایران ایر پروازهای امروز، سه‌شنبه و چهارشنبه ، و شرکت هواپیمایی ایرتور پرواز امروز خود را به بوشهر لغو کند.

بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر، شرکت هواپیمایی ایران ایر پروازهای امروز (یکشنبه سوم فروردین)، سه‌شنبه (پنجم فروردین) و چهارشنبه (ششم فروردین) را در مسیر‌های رفت و برگشت تهران-بوشهر و بوشهر- اصفهان، و شرکت هواپیمایی ایرتور پرواز امروز (یکشنبه سوم فروردین) را در مسیر مشهد- بوشهر- مشهد لغو کنند.

امروز (یکشنبه سوم فروردین) طبق برنامه باید چهار پرواز رفت و برگشت تهران-بوشهر ( دو پرواز متعلق به زاگرس، یکی متعلق به ایران ایر و یکی متعلق به وارش) و یک پرواز مشهد-بوشهر (متعلق به ایرتور) انجام می‌گرفت که همگی لغو شدند و تنها یک پرواز بوشهر به جزیره خارگ انجام می گیرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر پیش از این از کاهش ۴۰ درصدی پروازها و ۶۰ درصدی مسافران خبر داده و گفته بود، از ابتدای اسفند و آغاز شیوع کرونا تا روز ۲۷ اسفند تعداد پرواز‌های فرودگاه بوشهر حدود ۴۰ درصد کاهش یافته و از هفته‌ای ۱۰۰ پرواز به حدود ۶۰ پرواز رسیده است.

کمال دهقان منشادی اعلام کرده بود، در این مدت حدود ۲۰ هزار مسافر در فرودگاه بوشهر تردد کرده‌اند که نسبت به آمار بهمن (یک ماه قبل) حدود ۶۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

جدول پروازهای امروز فرودگاه بوشهر

باطل شدن پروازهای دو شرکت هواپیمایی در بوشهر/ امروز فقط یک پرواز انجام می‌گیرد

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.