رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: در بازرسی از سطح شهرستان مهاباد ۸ واحد صنفی که نیاز ضروری شهروندان را برطرف نمی‌کرد، پلمب شدند.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: ۸ واحد صنفی متخلف که به علت رعایت نکردن به مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا اقدام به فعالیت کرده بودند، پلمب شدند.

او افزود: واحد‌هایی که فعالیت داشته و جزو واحد‌هایی که ارزاق و نیاز ضروری همشهریان را تأمین نمی‌کنند، پلمب خواهند شد.

جهین اظهار داشت: آن دسته از واحد‌های صنفی که پیرو مصوبات استانی و شهرستانی واحد‌هایی که به صورت غیر قانونی اقدام به فعالیت کنند بدون هیچ اغمازی پلمب خواهند شد.

او ادامه داد: امروز و در شیفت صبح ۸ واحد صنفی شناسایی و پلمب شدند، گشت‌ها در شیفت عصر نیز در سطح شهر و روستا حضور خواهند داشت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت اضافه کرد: حفظ جان و سلامت شهروندان جزو اولیت کاری بوده و تا اعلام ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا هیچ واحد صنفی تا ۱۴ فروردین حق فعالیت ندارد.

جهین گفت: ازهمشهریان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف و فعالیت واحد‌های صنفی مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۲۴۴۹۹۷۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.