مادر شهیدان محمد و رضا شعبان زاده به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مرحومه بانو فاطمه پرش،مادر شهیدان محمد و رضا شعبان زاده از شهدای دفاع مقدس بر اثر کهولت سن جان به جان آفرین تسلیم کرد و به لقا ء الله پیوست.

 محمد و رضا شعبانزاده هر دو در یکسال و در دو عملیات به شهادت رسیدند. محمد سال ۱۳۳۹ متولد شد و در ۲۹آبان سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در پاسگاه زید بر اثر ترکش خمپاره به شهادت رسید، برادرش که دو سال کوچکتر بود، چهار ماه بعد در بهمن همان سال در عملیات فتح الفتوح (والفجر) براثر ترکش خمپاره به درجه شهادت نایل آمد.


هر دو برادر در گلزار علی بن جعفر (ع) در کنار سایر همرزمانشان به خاک سپرده شدند. مادر این شهدا نیز دیروز در قطعه صالحین امامزاده علی بن جعفر (ع) آرام گرفت.

پیام تسلیت رئیس مجلس

لاریجانی ،رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت بانوی صبور، مادر شهیدان شعبان زاده را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:درگذشت بانوی صبور، مادر شهیدان والامقام، محمد و رضا شعبانی عزیز موجب تالم و تاثر شد.

این مادر فداکار و مؤمنه که با صبر و استقامت و بندگی خالصانه خدا، فرزندان رشید خود را در راه پاسداری از انقلاب و سربلندی اسلام تقدیم کرد، سرمایه بی‌بدیل و افتخاری ماندگار بوده و همواره در یاد و خاطره مردم قدرشناس کشورمان خواهد ماند.

اینجانب مصیبت وارده را به همرزمان شهدا شعبان زاده و عموم بازماندگان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن بانوی بزرگوار، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می کنم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.