مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز شنبه ۲ فروردین ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف در محور ایرانشهر 

واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور " ایرانشهر -خاش"، ۲ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت مجروح شد.

سرهنگ "یداله ستوده رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: روزگذشته یک فقره واژگونی در کیلومتر ۷ محور" ایرانشهر – خاش " به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه برای بررسی موضوع به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری پراید با ۵ نفر سرنشین مرد از جاده منحرف و واژگون شده است.

وی عنوان کرد: در این حادثه متاسفانه ۲ سرنشین ۱۷ و ۱۸ ساله خودرو در دم فوت و راننده و ۲ سرنشین دیگر آن نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان خاتم انبیاء (ص) ایرانشهر منتقل شد.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه حادثه را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مهمترین علت واژگونی خودرو‌ها سرعت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی است، از راننده‌های خواست همزمان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس به ازای هر دو ساعت رانندگی حداقل پانزده دقیقه استراحت داشته باشند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

دستگیری ۲ سارق مسلح با ۴ فقره سرقت

با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان خاش ۲ سارق مسلح دستگیر و ۴ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ"ابراهیم کوچکزائی" فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: روز گذشته یک فقره سرقت ملسحانه خودرو پراید در شهر خاش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ به محل اعزام می‌شود.

وی افزود: با حضور تیم گشت در محل سارقان به محض مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشتند که با هوشیاری و عکس العمل سریع عوامل انتظامی متهمان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به کشف ۲ قبضه کلت کمری از خودرو تصریح کرد: متهمان جوان که اعتیاد شدید به مواد افیونی دارند در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت مسلحانه خودرو و تلفن همراه در سطح شهرستان خاش و سراوان اعتراف کردند.

سرهنگ کوچکزائی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از سرقت‌های مسلحانه معابر، در ساعات خلأ و به خصوص ساعاتی پایانی شب از تردد در نقاط کور و حاشیه شهر خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف قیر قاچاق از یک تریلی در زاهدان

ماموران ایستگاه بازرسی شهید "غفاری" زاهدان بیش از ۲۴ هزار لیتر قیر قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی کشف کردند.

سرهنگ"حمیدرضا اکبری" فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: روز گذشته در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید غفاری به یک دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از این خودرو ۲۴ هزار و ۲۰۰ لیتر قیر قاچاق کشف کردند.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: خودرو تریلی توقیف و راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیزات حکومتی زاهدان معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار