بارش باران امروز در سواحل و مناطق جنوبی و سپس دیگر نقاط استان بوشهر آغاز شد و تا کنون جم در جنوب شرقی این استان بیشترین بارندگی را داشته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بارش باران امروز ابتدا در سواحل و مناطق جنوبی استان بوشهر و سپس در سایر نقاط آغاز شد.

بر اساس اعلام هواشناسی استان بوشهر، مجموع بارش‌های اخیر تا  ساعت ۱۷ امروز، در جم ۲۲/۵، دیر ۱۲/۲، خارگ ۰/۳، بوشهر ۰/۱ و عسلویه ۳/۵ میلیمتر بوده است.

به گفته رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر، امشب و فردا (یکشنبه ۳ فروردین ۹۹) با تقویت سامانه بارشی، بارش‌ها به صورت رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و گاهی تندباد‌های لحظه‌ای در استان ادامه می‌یابد.

زهرا راستگو افزود: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاری، نسبت به وقوع صاعقه، آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها، لغزندگی و اختلال تردد در جاده‌ها و همچنین نسبت به بارش تگرگ در مناطق مستعد و بروز خسارات احتمالی در مزارع و باغ‌ها هشدار داده می‌شود.

او ادامه داد: پیش بینی می‌شود از ظهر فردا و طی دوشنبه دمای هوا به طور ناگهانی ۶ تا ۱۲ درجه کاهش یابد.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: تا دوشنبه، سواحل استان و خلیج فارس به تناوب مواج خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.