نیکوکاران جهرمی نزدیک به ۶۰۰ بسته غذایی خشک را در میان نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هادی آذری مدیرعامل موسسه خیریه نیک اندیشان توسعه فرهنگ (ناتف) که سازمان زیر نظرش ۳۰۰ بسته از مجموع کمک‌ها را به خانواده‌های نیازمند داده، گفت: به منظور حمایت از افرادی که در آستانه سال نو به دلیل از دست دادن شغل خود یا بیماری کرونا دچار مشکل شده اند، این بسته‌های غذایی میان خانواده‌های این افراد توزیع شد.

او، بیان کرد: این اقدام با اولویت افرادی که هیچ منبع درآمدی ندارند، انجام شده که در مجموع ۶۰۰ میلیون ریال بابت تهیه بسته‌ها هزینه شد.

آذری تصریح کرد: بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن سرخ‌کردنی، روغن پخت‌وپز، نخود، لوبیا، ماکارونی، کنسرو ماهی و رب گوجه‌فرنگی بوده که هزینه آن به همت خیران حامی این مؤسسه تأمین شده است.

مدیرعامل موسسه خیریه نیک اندیشان توسعه فرهنگ (ناتف) ادامه داد: همه اجناس با کیفیت عالی با بسته بندی مناسب و رعایت اصول بهداشتی توزیع شد.

مجید رزاق‌ زادگان مسئول روابط عمومی مرکز نیکوکاری رزمندگان اسلام نیز افزود: ۲۰۰ بسته غذایی دربین کارگران ساختمانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا ازحضور در محل کار محروم شده‌اند، توزیع شد.

او، اضافه کرد: این مرکز ۶ هزار عدد ماسک را در بین همشهریان به‌ویژه بین صاحبان حجره‌ها در میدان تره‌بار، خبازان و جانبازان شیمیایی و عملیات ضدعفونی در میدان تره‌بار توزیع کرد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار