فرمانده انتظامی شهرستان ایلام رعایت اصول بهداشت فردی و محیطی را عامل پیشگیری از ویروس کرونا دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در بازدید نوروزی از پاسگاه‌های انتظامی حوزه شهرستان ایلام اظهار داشت:اجرای برنامه‌های روزانه نظافت شخصی کارکنان و محیط یگان انتظامی با اولویت استفاده از ماسک و دستکش بایستی همواره با نظارت مستقیم شخص فرمانده پاسگاه انجام گیرد.

او با اشاره به اینکه سلامت کارکنان از اهم برنامه‌های فرماندهان در سطح ناجا است، اظهار کرد:پاسگاه‌ها و کلانتری‌های شهرستان در ارتباط مستقیم با مردم بوده و بایستی به اصول بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه با رایزنی‌های صورت گرفته و مساعدت معاونت بهداشت و درمان انتظامی استان اقلام ضدعفونی کننده و بهداشتی در اختیار یگان‌ها قرار گرفته، عنوان کرد: این فرماندهی در توزیع اقلام، اولویت را به پاسگاه‌های دور دست و کلانتری‌ها داده و کارکنان موظفند در جهت پیشگیری از ویروس کرونا اصول بهداشتی را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان با ارائه آموزش‌های چهره به چهره پیشگیری و خود مراقبتی به کارکنان از آنان خواست تا با رعایت تمام اصول بهداشتی از وظیفه خود که برقراری امنیت برای شهروندان است هیچ گونه کوتاهی صورت نگیرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.