بنیان گذار یک شرکت استارتاپی گفت: بستری فراهم کرده ایم که در آن انواع تجهیزات بیمارستانی، کلینیکی با گارانتی به صورت آنلاین عرضه شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  نوید مرزنگی بنیان گذار استارتاپ تجهیزات پزشکی در حوزه فروش آنلاین درباره نحوه چگونگی فعالیت خود اظهار کرد: شرکت ما مرجعی برای تامین و تهیه تجهیزات و ملزومات پزشکی به حساب می‌آییم و به عبارتی بستری را فراهم کرده ایم که در آن انواع تجهیزات بیمارستانی، کلینیکی و تجهیزات مصرفی با گارانتی معتبر عرضه می‌شود.

او افزود: در بخشی از سایت نقد و بررسی تخصصی کالا‌ها قرار دارد که کاربر می‌تواند توضیحات مربوط به کالا‌ها را مشاهده کند. کاربر پس از مشاهده نقدها، کالای اصلی خود را انتخاب می‌کند.

مرزنگی  درباره محدودیت‌های خود در این عرصه گفت: در ابتدا برای گرفتن نماد اعتماد و درگاه پرداخت با مشکلاتی رو به رو بودیم چرا که ما برای اولین بار فروشگاه رسمی اینترنتی در مهاباد بودیم و به طور کلی در استان آذربایجان غربی هنوز بستری مناسب برای کسب و کار‌های اینترنتی فراهم نشده است.


بیشتر بخوانید: فضای جدید برای خدمات حمل و نقل داخلی


او درباره تامین کنندگان محصولات خود بیان کرد: شرکت‌های تامین کننده زیاد است و در کالا‌هایی که نمونه‌های ایرانی دارد در موارد مصرفی سعی کردیم این کالا‌ها را پوشش دهیم. 

این بنیان گذار استارتاپ تجهیزات پزشکی درباره سرمایه اولیه خود در مسیر ساخت این استارتاپ بیان کرد: ما برای راه اندازی سایت، ۵۰ میلیون تومان سرمایه گذاری کردیم که این فارغ از سایر هزینه‌ها برای تبلیغات  بوده است.

مرزنگی درباره خرید آنلاین محصولات پزشکی گفت: به طور کلی بستر کسب و کار اینترنتی در دنیا جواب داده است و در حوزه سلامت وزارت بهداشت و اداره‌ تجهیزات پزشکی می‌توانند نقش موثری را ایفا کنند. همان طور که تولیدکنندگان و وارد کنندگان در سایت وزارت بهداشت ساماندهی شده اند و امکان استعلام وجود دارد؛ استارتاپ‌های این حوزه را نیز می‌توان سازماندهی و مجوز‌های لازم را صادر کرد و به دانشگاه‌های علوم پزشکی معرفی کنند تا جزو قوانین خرید شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار