معاون نیروی انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه گفت:باتوجه به کمبود ماسک های استاندارد N95 قراردادی بین فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان منعقد شدتا با راه اندازی یک خط پیشرفته قسمتی از نیاز جامعه به این کالای ضروری تامین شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس اکبری محمدی معاون نیروی انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه گفت: به منظور ارتقای سلامت جامعه و باتوجه به کمبود ماسک‌های استاندارد N ۹۵ به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدود بودن ظرفیت تولید، قراردادی بین شرکت آتیه فولاد نقش جهان از شرکت‌های گروه فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان منعقد شد، تا با راه اندازی یک خط پیشرفته و اتوماتیک قسمتی از نیاز جامعه به این کالای ضروری تامین شود.

او افزود: با تامین سرمایه از طرف فولاد مبارکه، پیش بینی می‌شود این خط تولید توانایی روزانه یک تا دو میلیون ماسک را در ماه داشته باشد.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان نیز با اشاره به شرایط بحرانی و خاص کشور به دنبال شیوع بیماری کرونا افزود: همواره شرایط سخت باعث بروز و ظهور توانمندی‌ها و استعداد‌های داخلی می‌شود و دانشگاه صنعتی اصفهان با تکیه بر توانمندی علمی و دانشی و امکانات خود مسوولیت طراحی و احداث خط تولید ماسک استاندارد N ۹۵ در محیطی بهداشتی و ایزوله را به عنوان خدمتی به کشور بر عهده گرفته است.

سید مهدی ابطحی با بیان اینکه این خط از پیشرفته‌ترین و بزرگترین خطوط تولید ماسک استاندارد در کشور خواهد بود افزود: محوریت این طرح در دانشگاه صنعتی اصفهان به عهده بنیاد حامیان دانشگاه واگذار شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار