رئیس کل دادگستری استان یزد، فرا رسیدن نوروز باستانی را به عموم مردم شریف استان و کارکنان اداری و قضایی دادگستری و دستگاه‌های وابسته به قوه قضاییه در استان یزد تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان یزد به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رئیس کل دادگستری استان یزد، فرا رسیدن نوروز باستانی را به عموم مردم شریف استان و کارکنان اداری و قضایی دادگستری و دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه در استان یزد تبریک گفت.

در متن پیام رئیس کل دادگستری استان یزد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بهار، هنگامه رستاخیز طبیعت، تجلی حرکت و برکت و جلوه بی بدیل آفرینش است که باید در آن بهار معنا، مسیر تعالی را جستجو و در ساحل پارسایی، طریق معنویت را یافت.

اینک در آستانه سال نو و حلول بهار طبیعت، ضمن تبریک این عید باستانی به تمام مردم متدین و متین استان یزد و همچنین عرض خدا قوت و خسته نباشید به همه همکاران تلاشگر و ساعی دادگستری استان یزد و سازمان‌های وابسته، سال جدید را سالی سرشار از آرامش، امنیت و رونق و برکت از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سالی که گذشت، سرشار از فراز و فرود‌هایی بود که اذهان مردم این سرزمین هیچگاه یارای فراموشی آن را نخواهد داشت، اما باید گذشت و با امید به آینده، روشنی، تعالی و بالندگی را برای خود و نسل‌های آتیه ساز میهن اسلامی رقم زد.

اینجانب ضمن تبریک ایام سال نو و تقدیر و تشکر از قضات شریف و کارکنان خدوم مجموعه قضایی استان به خاطر تلاش در راه تحقق عدالت، برای تمامی همکاران محترم و شهروندان صبور و بزرگوار، سالی توأم با معنویت، امنیت و کامیابی آرزومندم.

دهشیری

رئیس کل دادگستری استان یزد

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار