رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: تا ششمین روز از طرح نوروزی ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار تردد در جاده‌ها و محور‌های ارتباطی این استان ثبت شده است.

کاهش ۳۸ درصدی تردد در جاده‌های همدانسعید کریمی، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  با اشاره به اینکه پارسال این رقم ۳ میلیون و ۵۵۳ هزار تردد بوده است، افزود: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه از این تعداد ۸ درصد تردد وسایل نقلیه سنگین بوده است، بیان کرد: در این مدت درصد تخلفات شامل سرعت غیرمجاز، سبقت و فاصله غیرمجاز نسبت به کل تردد‌ها ۲۳ درصد بوده است.

کریمی با بیان اینکه در این مدت سرعت متوسط خودرو‌ها ۸۶ کیلومتر بر ساعت بوده است، اضافه کرد: محور همدان - بهار و بالعکس به عنوان پرترددترین محور در این مدت گزارش شده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به فعال بودن ۷۲ دستگاه تردد شمار در محور‌های همدان یادآور شد: دستگاه‌های تردد شمار در جاده‌های استان اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و رعایت نشدن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محور‌های ارتباطی این استان را ثبت می‌کنند.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.