معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از آمادگی ۳۰ راهدارخانه استان همدان در مواقع بحرانی در ایام نوروز خبر داد.

آماده باش ۳۰ راهدارخانه استان همدان در ایام نوروزحمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  گفت: ۳۴ گروه راهداری همدان از ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۹ در جاده‌ها و محور‌های ارتباطی این استان فعالیت می‌کنند.

او افزود: ۵۲۰ نیروی راهداری استان در طرح نوروزی در سطح جاده‌های ارتباطی همدان مستقر و آماده خدمت‌رسانی در مواقع بحرانی هستند.

پرورشی خرم از آماده باش ۳۰ راهدارخانه استان در ایام نوروز خبر دادو یادآور شد: تمامی راهدارخانه‌ها به شکل روزانه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گندزدایی می‌شوند.

معاون راهداری استان همدان با تاکید بر اینکه مردم از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند، گفت: تلاش داریم تا حد ممکن در صورت ریزش برف و انسداد جاده‌ها از تجمع و اسکان گروهی مسافران جلوگیری کنیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه  در روز‌های نوروز ۲۶۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین آماده خدمت رسانی به مردم هستند، ابراز داشت: مردم می توانند اطلاعات جاده‌ها را از سامانه و تلفن گویای ۱۴۱، اپلیکیشن ۱۴۱ و پایگاه اطلاع رسانی راه‌های کشور به نشانی www.۱۴۱.ir کسب کنند.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.