مدیر روابط عمومی مجموعه گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس درباره لغو فعالیت‌های دریاچه چیتگر توضیحاتی داد.

فعالیت‌های دریاچه شهدای خلیج فارس از اوایل اسفندماه ۹۸ لغو شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر پیمانی مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس گفت: دریاچه چیتگر از اوایل اسفند با توجه به بخشنامه شهرداری، تمام فعالیت‌ها و رویداد‌های فرهنگی و اجتماعی خود را به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو کرد.

او گفت: بزرگترین رویداد درختکاری تهران که قرار بود در پهنه‌ی جنگلی دریاچه، اجرا شود و با تدارکات گسترده‌ای همراه بود، کنسل شد.

پیمان با بیان اینکه از ابتدای اسفند، روزانه و بعضا تا سه نوبت در روز، تمام سرویس‌های بهداشتی، هندریل‌ها، مبلمان شهری، قایق‌ها و وسایل بازی مستقر در دریاچه ضدعفونی شد،گفت: از ۲۴ اسفند هم مطابق بخشنامه شهرداری، طی یک پیام تصویری، تعطیلی دریاچه توسط مدیرعامل مجموعه، اعلام شد.

او افزود: این تعطیلی شامل تمام غرفه‌ها، کانکسها، محوطه‌های بازی، وسایل ورزشی، قایق‌سواری و شهربازی است.

 مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس با بیان اینکه با بنر‌های متعدد، موضوع تعطیلی به جهت شکستن زنجیره انتقال کرونا و نیز راه‌های پیشگیری (من جمله ممنوعیت منقل و قلیان) به اطلاع مردم رسانده شد و در رسانه‌ها نیز منعکس شد،تصریح کرد: با استفاده از رسانه‌های مجازی، پیام مدیرعامل مجموعه در خصوص تعطیلی دریاچه به اطلاع مردم رسید.

پیمانی ادامه داد: از این فرصت استفاده می‌کنم و مجددا از شهروندان عزیز تقاضا می‌کنم برای حفظ سلامت خود و اطرافیانشان و به جهت شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، در خانه بمانند.

او گفت: ان‌شاالله به زودی، جشن ملی غلبه بر کرونا را همه با هم در مجموعه‌ی بزرگ دریاچه چیتگر جشن خواهیم گرفت. نوروز ما روزی است که مردمان سرزمینمان، سالم و سلامت و خوشحال باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار