سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت:۱۲ واحد آموزشی در قالب ۷۰‌کلاس درس توسط اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی ایران در این استان ساخته می‌شود.

رضا سرحدی نیا سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: اظهار داشت: این مدارس در قالب یک مدرسه هشت کلاسه در روستای را دو دم شهرستان دشتیاری، مدرسه ۶ کلاسه در روستای درک، مدرسه ۹ کلاسه در روستای کهیر کنارک و مدرسه ۶ کلاسه روستای سهرک در جنوب سیستان و بلوچستان ساخته خواهد شد.

او ادامه داد: همچنین مقرر شده که مدرسه ۶ کلاسه در روستای داروکان، مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان نیکشهر، مدرسه ۶ کلاسه در روستای بنت، مدرسه سه کلاسه در روستای سهران و مدرسه ۶ کلاسه روستای پیمان در شهرستان سرباز و یک مدرسه هشت کلاسه در بخش پیشین سرباز با مشارکت اتاق بازرگانی ایران ساخته شود.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به رویکرد مشارکت خیران‌مدرسه ساز و این نهاد برای ساخت مدارس گفت: هر خیری که برای ساخت مدرسه در این استان قدم بردارد این سازمان با وی مشارکت خواهد کرد.

او تصریح کرد: سیستان و بلوچستان با نرخ موالید بالا و جذب بازماندگان از تحصیل با اقدامات مطلوب انجام شده همچنان نیازمند پنج هزار کلاس درس جدید است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار