رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: تعداد سفر‌های نوروزی به این شهرستان در روز اول سال جدید نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۷ درصد کاهش دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، امین گودرزی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد  اظهارداشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن برای شکست کرونا در آغاز سال نو با کاهش تردد در جاده‌های شهرستان مواجه هستیم و این نشان دهنده این است که بیشتر مردم به موضوع در خانه ماندن توجه ویژه داشته اند.

او گفت: ماموران راهداری بروجرد براساس شیفت بندی صورت گرفته برای انجام وظایف و خدمات رسانی به مردم در حالت آماده باش کامل هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد ادامه داد: سه تیم راهداری با ۴۵ نفر نیرو و ۲۷ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در جاده‌های شهرستان به صورت شبانه روزی حضور دارند و خدمات رسانی می‌کنند.

گودرزی با اشاره به اینکه از شنبه سامانه بارشی جدید به آسمان شهرستان وارد می‌شود، گفت: مردم در صورت نیاز به سفر‌های ضروری اطلاعات جاده‌ها را از راهداری و یا پلیس راه کسب کنند و با تجهیزات کامل سفر خود را آغاز کنند.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم لغو سفر‌های نوروزی ادامه داد: بهترین راه پیشگیری ماندن در خانه و لغو سفر‌های غیرضروری است تا بتوانیم کرونا را شکست داده و به زندگی عادی خودمان برگردیم.

شهرستان بروجرد در شمال لرستان واقع شده و با شهرستان‌های اراک و نهاوند در استان‌های مرکزی و همدان هم مرز است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.