مدیر روابط عمومی موسسه اندیشه روشن ندوشن از توزیع بسته بهداشتی رایگان به پیش از ۱۰۰۰ خانواده در بخش ندوشن خبر داد.

تداوم هدلی برای شکست کرونا/توزیع رایگان اقلام بهداشتی  در ندوشنمهدی جعفری مدیر روابط عمومی موسسه اندیشه روشن ندوشن در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: موسسه عام المنفعه اندیشه روشن با همکاری شهرداری ندوشن، شورای اسلامی شهر و کانون سلامت محلات ندوشن اقدام به توزیع بسته بهداشتی رایگان به بیش از ۱۰۰۰خانواده درشهر ندوشن و روستا‌های سورک، هفتهر، صدرآباد، علویه و نیوک کرده است.

او افزود: این بسته‌های بهداشتی حاوی محلول ضدعفونی کننده دست، ماسک، دستکش، رول دستمال کاغذی و بروشور‌هایی به منظور پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا است.

جعفری ادامه داد : این موسسه در صدد است علاوه بر تهیه و توزیع رایگان اقلام بهداشتی با کمک خیرین مواد غذایی و مایحتاج نیازمندان را با رعایت نکات بهداشتی، در قالب بسته عیدانه تهیه و توزیع کند.

مدیر روابط عمومی موسسه اندیشه روشن ندوشن همچنین به کمپین با کتاب خواندن در خانه بمانیم اشاره کرد و گفت: به منظور اطلاع رسانی عمومی در خصوص ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از آن در این ایام، این مؤسسه اقدام به اهدا و معرفی کتاب‌های مناسب و رایگان کرده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.