بنزین و گاز به اندازه کافی در مخازن شرکت فراورده های نفتی مازندران ذخیره شده است.

رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فراورد‌های نفتی مازندران منطقه ساری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه همکاران این شرکت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند، گفت:  بنزین ،گازوئیل و گاز به فراوانی در مخازن شرکت ملی پخش فراورد‌های نفتی استان ذخیره شده است و جای هیچ نگرانی نیست.

او افزود: برای اینکه اپراتور‌ها بتوانند برای مردم سوخت گیری کنند برخی نازل‌ها غیر فعال شدند که این به معنای کمبود سوخت نیست.

رجب پور یکی از عوامل انتقال ویروس کرونا را نازل‌های بنزین اعلام کرد و از مردم خواست کمی صبر و حوصله داشته باشند تا اپراتور‌ها برای آن‌ها سوخت گیری کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورد‌های نفتی مازندران منطقه ساری گفت: صاحبان خودرو‌ها نیز تلاش کنند در یک بار سوخت گیری ، باک خودرو‌ی خود را پر کنند تا مجبور نشوند به دفعات به جایگاه‌ها مراجعه کنند.

او با بیان اینکه محلول ضدعفونی کننده به اندازه کافی در اختیار جایگاه داران استان قرار گفته است، افزود: برای اپراتور‌ها ماسک هم به اندازه کافی تهیه شده و جای نگرانی نیست.

رجب پور یکی از مشکلات جایگاه داران را تامین دستکش‌های یک بار مصرف برای پمپ بنزین‌ها اعلام کرد و گفت: هماهنگی برای تامین کافی دستکش‌ها نیز انجام شده است و بخشی از نیازها تامین و بقیه نیز بزودی در اختیار جایگاه داران قرار خواهد گرفت

او با بیان اینکه رانندگان نفت کش هم ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند، گفت: شرکت زنجیره توزیع سوخت نیز به صورت مستمر با گشت‌های ویژه از جایگاه‌های سوخت استان بازدید می‌کنند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار