سخنگوی جبهه پیروان خط امام گفت: دولت و مجلس باید تدابیری برای کمک به صاحبان کسب و کارهای خرد بیاندیشد و بودجه‌ای را به این قشر اختصاص دهند.

دولت در عمل چندان به شعار سال عمل نکرد/دولت و مجلس باید تدابیری برای کمک به صاحبان کسب و کارهای خرد بیاندیشدسید کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به میزان تحقق شعار رونق تولید در سال ۹۸ اظهار کرد: به نظر می‌رسد که دولت به شعار سال ۹۸ بیشتر به صورت تئوری پرداخت و در عمل چندان موفق نبود.
 
او افزود: دولت در زمینه عمل به شعار رونق تولید اقداماتی انجام داد، اما راضی کننده نیست.

سجادی بیان کرد: دولت در سال ۹۸ در حوزه حمایت از تولید و تولیدکنندگان توفیق چندانی کسب نکرد و به نظر می‌رسد که بخش‌های خصوصی در زمینه اقتصاد و تولید موفق تر عمل کرده‌اند.

او با اشاره به لزوم حمایت دولت و مجلس از کسب و کارهای متضرر از کرونا تصریح کرد: در همه کشورهای جهان و به‌ویژه ایران کسب و کارها به دلیل رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از شروع ویروس کرونا دچار زیان فروانی شده‌اند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: دولت و مجلس باید تدابیری برای کمک به صاحبان کسب و کارهای خرد بیاندیشد و بودجه‌ای را به این قشر اختصاص دهند تا این افراد دچار ورشکستگی نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار