مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح فرشتگان رحمت با توزیع بیش از ۲۲۰ بسته غذایی در شهرستان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: طرح فرشتگان رحمت ویژه نیازمندان و بیماران صعب العلاج سرطانی با هدف کمک به اقشار بی بضاعت و ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه و عام المنفعه در جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با مشارکت ویژه خیرین همای سلامت اجرا شد.

او با عنوان اینکه این طرح همزمان با سال نو در سراسر استان در حال اجرا است، افزود: ٢٢٠ بسته در جمعیت شهرستان یزد توزیع گردید که این بسته‌ها شامل: برنج، روغن، حبوبات، شیرینی، گوشت، مرغ، ماکارونی، سویا، پوشاک وکفش است ضمن اینکه این طرح در روز‌های آتی ادامه دارد و با همکاری خانه‌های داوطلبی هلال و اداره کل زندان‌ها تا پایان اسفندماه اجرا خواهد شد.

حرازی زاده یزدی  ادامه داد: طرح نیابت با هدف ارائه خدمات داوطلبانه به افراد سالمند و با مشارکت داوطلبان حقیقی و حقوقی به ویژه در زمان تحویل سال نو توسط شعب هلال احمر استان و با همکاری خانه‌های داوطلبی هلال و خیرین در قالب تکریم و ارائه خدمات مراقبتی و تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی متناسب با نیاز سالمندان و ایام نوروز صورت می‌گیرد.

او گفت: ارزش ریال هر بسته غذایی ٢.٥٠٠.٠٠٠ ریال می‌باشد و همچنین به ٣٥خانواده زندانیان البسه زنانه، مردانه و بچه گانه به به ارزش ریالی ٥٠.٠٠٠.٠٠٠ ریال تحویل اداره کل زندان یزد گردید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر طی ایام سال در طرح‌های انسان دوستانه مشارکت می‌کنند، افزود: پایگاه‌‏ها و خانه‌‏های داوطلب در واقع رابط بین هلال احمر و مردم هستند که نیازمندان واقعی را شناسایی کرده و از توان توانمندان در جهت کمک به نیازمندان بهره می‏‌گیرند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.