معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران از افتتاح کارگاه تولید ماسک بهداشتی در ستاد انتظامی استان خبر داد.

سرهنگ علی دستور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از افتتاح کارگاه تولید ماسک در ستاد انتظامی استان خبر داد و گفت: در این کارگاه تولیدی روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک بهداشتی تولید و در اختیار کادر درمانی، کارکنان پایور و ظیفه استان قرار می‌گیرد.

او افزود: پلیس علاوه بر برقراری امنیت و حفظ نظم و امنیت اجتماعی، در این روز‌ها که سلامت مردم با شیوه ویروس کرونا به خطر افتاده قدم در این عرصه گذاشته است.

سرهنگ دستور گفت: برای این منظور فرماندهی انتظامی استان ضمن تلاشی مضاعف برای تامین امنیت و آرامش روانی مردم و مبارزه با اخلالگران در نظام اقتصادی و محتکران مواد بهداشتی و دارویی، اقدامات و تلاش‌های گسترده‌ای را برای ویروس زدایی از اماکن عمومی و نظامی در استان و شهرستان‌های تابعه در دستور کار خود قرار داده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران، از تهیه وتوزیع سایر اقلام بهداشتی در استان نیز خبر داد و تفزود: برای تامین سلامت کارکنان در یگان‌های انتظامی و اجرایی نیز تاکنون مقادیر قابل توجهی انواع اقلام بهداشتی در اختیار آنان قرار داده شده است.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار