معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان از تشدید نظارت بر اجرای طرح زوج و فرد در سطح شهر خبر داد.

تشدید نظارت‌ها بر اجرای طرح طوج و فرد در کردستانسرهنگ امیرهوشنگ حیدریان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: علارغم توصیه‌ها و تاکیدات متعددی که از طریق صدا و سیما و رسانه‌های گروهی، نیروی انتظامی و به ویژه کادر درمانی و متخصصین حوزه بهداشت مبنی بر عدم تجمع به بهانه برگزاری جشن‌ها و مراسمات پایان سال به دلیل شیوع بیماری کرونا ارائه شد، اما متاسفانه برخی از شهرندان تذکرات را جدی نگرفته و با برپایی تجمعات به بهانه مراسم چهارشنبه آخر سال موجبات ناراضایتی مردم را فراهم کردند.

او ضمن تشکر و قدردانی از خانوده‌هایی که موضوع را جدی گرفته و با ماندن در خانه نکات را رعایت کردند افزود: متاسفانه به دلیل بی احتیاطی، تعدادی از شهروندان در چهار شنبه آخر سال مجروح و روانه مراکز درمانی شدند.

او بیان کرد: در آستانه شب عید و به منظور حفظ سلامت شهروندان، طرح زوج و فرد و تردد خودرو‌ها در سطح شهر و حاشیه شهر تشدید خواهد شد.

او با بیان اینکه با آن دسته از افرادی که به بهانه شب عید امنیت و آسایش شهروندان را به خطر بندازند برخورد قانونی خواهد شد گفت: توصیه می‌شود خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند و از حضور در تجمعات خووداری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.