شهردار سنندج از پرداخت تمامی حقوق معوق، عیدی و پاداش کارکنان و کارگران شهرداری سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حشمت‌اله صیدی شهردار سنندج در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری‌ها بواسطه نوع فعالیت و وظایف تعریف شده در قانون از جمله نهاد‌های تاثیرگذار در خدمات‌رسانی به شهروندان بشمار می‌روند.

او بیان کرد: کارکنان و کارگران خدوم و زحمتکش این نهاد مردمی بصورت شبانه‌روزی در راستای رفاه حال شهروندان فعالیت می‌نمایند.

شهردار سنندج گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور در دو سال اخیر متاسفانه شهرداری‌ها با بحران منابع در آمدی مواجه بودند که یکی از مشکلات آن عدم بموقع پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شهرداری بود.

صیدی افزود: امسال با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تلاش در راستای جذب درآمد، وضعیت مناسب‌تری نسبت به سال ۹۷ داشتیم.

شهردار سنندج عنوان کرد: هر ساله در ماه‌های پایانی فصل پاییز و همچنین دو ماه ابتدایی زمستان، شهرداری‌ها با کاهش در آمد روبرو هستند و به همین دلیل در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران با مشکل مواجه می‌شوند.

صیدی بیان کرد: متاسفانه شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه مشکلات فراوانی از لحاظ درآمدی برای شهرداری‌ها بوجود آورد.

او اذعان داشت: با برنامه‌ریزی لازم و تلاش مدیران مناطق و سازمان‌ها تمامی حقوق معوق، عیدی و پاداش کارکنان و کارگران شهرداری پرداخت شد.

شهردار سنندج از حمایت و همدلی اعضای شورای شهر و تمامی مسوولان اجرایی استان تقدیر کرد و از شهروندان درخواست کرد: در راستای حمایت از این نهاد مردمی و همچنین توسعه فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در سطح شهر با پرداخت بموقع عوارض شهرداری را در اجرای بهتر طرح‌ها و اداره شهر یاری نمایند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: نوروز99 ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.