رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از مسدود شدن ورودی آرامستان‌های استان تا پایان فروردین ۹۹ به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ منصور جمشیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، به منظور حفظ سلامتی هموطنان و براساس مصوبات شورای تامین استان ورودی تمامی آرامستان‌های سطح استان مسدود شده است.

او با تاکید بر اینکه این محدودیت‌ها تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ اجرا می‌شود، افزود: انتظار می‌رود شهروندان برای حفظ سلامتی خود از سفر‌های درون و برون شهری خودداری و با پلیس خدمتگذار همکاری لازم را داشته باشند.

همواره در پنجشنبه آخر سال مردم در آرامستان‌های سطح استان و بخصوص کلانشهر اهواز حضور می‌یابند که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا ورودی آرامستان‌های استان مسدود شده و پلیس ناجا از شهروندان خواسته است که روز پنجشنبه به این منظور در آرامستان‌ها به هیچ عنوان حضور نیابند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تا کنون ۳۵۹ نفر در استان به کرونا مبتلا شده اند و ۴۵ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.