مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و نهم اسفند سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (  پنجشنبه بیست ونهم ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق مسلح تحت پوشش آژانس مسافربری

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه یکدستگاه خودرو تیبا باتابلوی آژانس مسافربری تحت پوشش مسافر باتهدید سلاح گرم وسرد از آنان اخاذی نموده سریعا پرونده قضایی جهت شناسایی و دستگیری سارق تشکیل شد.

اوافزود: تیم عملیاتی به سرپرستی رئیس کلانتری محل اختفاء سارق را محاصره ؛ وی را دستگیر و تعداد یک قبضه سلاح شکاری دست ساز لول کوتاه ؛ تعداد7 عدد فشنگ شکاری به همراه یک قبصه سلاح سرد قمه از منزل سارق کشف و خودروی ایشان نیز توقیف گردید

فرمانده انتظامی در خاتمه با بیان اینکه سارق در بازجویی با پلیس به 4فقره سرقت به روش زورگیری با سلاح گرم و سرد اعتراف که دو نفر از شاکیان در مواجه حضوری  وی راشناسایی نمودند گفت: پرونده قضایی تکمیل به همراه متهم و مالباختگان به دادسرا معرفی شد.

حریق خودرو، واقع در بازار امام رضا

شهرام بختیاری مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهردر گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ یک مورد  حریق خودرو(مینی باس) ، واقع در بازار امام رضا اطلاع داده شد، که بلافاصله ۲تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۱(مرکزی) به محل حادثه اعزام شدند.

از دستگیری سارق مسلح و کشف سلاح تا حریق خودرو بدون تلفات جانی

او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن   به محل حادثه اقدامات پیشگیرانه را انجام  دادند و توانستند حریق را بوسیله آب مهار کنند افزود: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهرگفت:علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.                                                                             

  انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.