معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه تاکنون وضعیت شهرستان به لحاظ شیوع کرونا سفید است، گفت: برای تداوم این وضعیت به همکاری مسئولان نیاز داریم.

عباس پور عاطف معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه قرارگاه هماهنگی مقابله با بیماری کرونا ویروس در این شهرستان به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع این بیماری، امروز چهارشنبه ۲۸ اسفند در محل فرمانداری برگزار شد.

او افزود: با اینکه کم و کاستی‌هایی در زمینه‌های اقلام بهداشتی و همچنین مبارزه با بیماری کرونا وجود دارد، ضروری است تمامی مسئولان با همکاری و هماهنگی در جهت مبارزه با این بیماری که گریبانگیر تمامی شهرستان‌های کشور شده، اقدامات فوری انجام شود تا ان شاالله این بیماری از کشور ریشه کن شود.

پور عاطف به سفید بودن وضعیت دشت آزادگان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون و مبتلا نشدن اهالی این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: تمامی مدیران باید در کنار یکدیگر این وضعیت را حفظ نموده و به تلاش خود ادامه دهند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: قرارگاه هماهنگی مقابله با بیماری کرونا شهرستان با تشکیل ۵ کمیته تخصصی و تعیین اعضای این کمیته‌ها به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است و شبکه بهداشت و درمان، اعضای شورای تامین، بخشداری‌ها، ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران، هلال احمر و شهرداری‌ها و اعضای شورای سلامت شهرستان تا کنون اقدامات خوبب در جهت جلوگیری از شیوع و مبارزه با ویروس کرونا انجام داده اند که قابل ستایش است.

حاتم زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آزادگان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد این شبکه در پیشگیری از این بیماری افزود بر ضرورت ثبت نام آحاد مردم در سامانه غربالگری الکترونیکی کرونا ویروس گفت: با پیوستن همه شهروندان به این سامانه، غربالگری کرونا ویروس در بهترین شکل ممکن و در زمانی مناسب انجام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.