به دستور مدیر کل ورزش و جوانان مازندران تمام ماموریت‌های کاری لغو شد و همه کارکنان برای کمک به بهبود وضعیت بهداشت و درمان استان بسیج شدند.

 ییلاقی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ظرفیت مسئولیت‌پذیری مشارکت و همدلی جوانان استان مازندران در سال ۹۸ مثال زدنی بود و جوانان پرتلاش ما سال پرکاری را با همدلی و وحدت سپری کردند.

او افزود: جوانان در قالب تشکل‌های مردم نهاد و به عنوان رابط دولت و مردم پای کار آمدند و امروز می‌بینیم که در سراسر استان به صورت شبانه روزی به ضد عفونی کردن اماکن عمومی و معابر می‌پردازند.

ییلاقی گفت: از سازمان‌های مردم نهاد وابسته گرفته تا کارکنان اداره کل ورزش و جوانان همگی در ۴ محور تولید لوازم بهداشتی ضروری، مراکز مشاوره و روانشناسی، تولیدات فرهنگی در قالب فضای مجازی و نیز حضور فیزیکی در فعالیت‌های ضروری و کمک رسانی فعالیت می‌کنند.

او افزود: بنا به دستور مدیر کل همه ماموریت‌های ایام عید لغو شده و همکاران در شهرستان‌های مختلف مستقر هستند تا با همکاری و همدلی که از طریق جوانان و هیئت‌های ورزشی سایه بحران ویروس کرونا از سر مردم برداشته شود.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان هفت مرکز تولید ماسک و گان در سطح شهرستان‌های مختلف از جمله بهشهر، ساری، نکا، قائمشهر، بابل و به آمل برپا شده که تولیدات این مراکز در اختیار مراکز درمانی و بیمارستان‌ها قرار بگیرد.

انتهای پیام/س 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار