با توجه به کاهش ذخایر خونی و شیوع ویروس کرونا،مراکز انتقال خون مازندران در ایام تعطیل پایان سال و نوروز نیز فعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی انتقال خون مازندران اعلام کرد با توجه به کاهش ذخایر خونی و شیوع ویروس کرونا مراکز انتقال خون مازندران علاوه بر فعالیت عادی خود در ایام هفته در در روز ۲۹ اسفندماه ۹۸ از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ و همچنین در ایام نوروز نیز فعال است.
 
بر این اساس مراکز انتقال خون ساری و بابل در روز‌های دوم، سوم، چهارم، هشتم، و دوازدهم فروردین ماه ۹۹ از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ فعال است و پایگاه انتقال خون تنکابن نیز در روز‌های دوم، سوم، جهارم و هشتم فروردین ماه ۹۹ از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ آماده پذیرش اهداکنندگان خون است.

پایگاه بهشهر در روز‌های دوم، سوم، چهارم و دوازدهم فروردین ۹۹ از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ فعال است.

پایگاه آمل و قائم شهر نیز در روز‌های دوم، سوم و دوازدهم فروردین ۹۹ از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ آماده میزبانی از اهداکنندگان خون است.

پایگاه‌های چالوس و نور در روز سوم فروردین ۹۹ از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ فعال است و پایگاه رامسر نیز در روز‌های دوم، سوم و چهارم از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ آماده خونگیری از داوطلبان و اهداکنندگان خون است.

کلیه استاندارد‌ها و موارد بهداشتی، درپایگاه‌های انتقال خون مازندران رعایت می‌شود و اهداکنندگان خون می‌توانند با اطمینان خاطر به مراکز انتقال خون استان مراجعه و با اهدای خون، نخستین روز‌های سال نو را با اقدامی معنوی و خداپسندانه آغاز نمایند و زندگی را به همنوعان بیمار هدیه کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار