فرماندار قم گفت: تاکنون بیش از ۱۱۷ هزار تن از استان قم در سامانه سلامت و طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مرتضی حیدری فرماندارقم در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در استان قم گفت: دانشگاه علوم پزشکی، بسیج و چندین دستگاه دیگر را دعوت و طرح را قرائت کردیم و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد.

حیدری با بیان اینکه محوریت انجام این طرح بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است، افزود: ما تمامی پیام‌رسان‌ها را برای اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام مردم در این سامانه بسیج کرده‌ایم و تاکنون بیش از ۱۱۷ هزار تن در سامانه سلامت و طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار قم با اشاره به وظایف و اقدامات کمیته مراقبت و پایش عمومی گفت: بر اساس این کمیته باید دسترسی تمام افراد ساکن در قم به سامانه سلامت فراهم‌شده و عموم مردم عضو این سامانه شوند و تکلیف خود را پیرامون وضعیت کرونا مشخص کنند.

حیدری با بیان اینکه استان قم ازنظر پیگیری در رتبه هفتم و هشتم کشوری قرار دارد، ابراز کرد: باید از یک‌میلیون و ۳۷۰ هزار نفر عموم مردم را عضو این سامانه کرده و تکلیف آن‌ها را مشخص کنیم.

او با بیان اینکه این آمار رضایتمند نیست، عنوان کرد: از دستگاه‌های دولتی می‌خواهیم در ایام تعطیل و غیر تعطیل، هرکدام از این دستگاه‌ها سه روز در هفته، یک وسیله نقلیه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند.

فرماندارقم در پایان یادآورشد: درزمینه اطلاع‌رسانی از طریق پیام‌رسان‌ها توفیقات خوبی به دست نیاورده‌ایم در نتیجه می‌توان از طریق پیگیری و تماس با خانواده‌ها، افراد را ترغیب به مشارکت در این طرح کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیده مالکی
۲۰:۰۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ثبت نام کرونا
Iran (Islamic Republic of)
رضوانه نعمتی
۰۱:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
میخوام ثبت نام کنم
آخرین اخبار