مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری هرمزگان گفت: کار ضد عفونی و گند زدایی اماکن و معابر عمومی هزار و ۲۱۹ روستای استان با مشارکت مردم و دهیاری‌ها در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، مجید سلحشور، مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری هرمزگان گفت: کار ضد عفونی و گند زدایی اماکن و معابر عمومی هزار و ۲۱۹ روستای استان با مشارکت مردم و دهیاری‌ها در حال انجام است.

سلحشور افزود: در استان هرمزگان بیش از ۸۰۰ هزار نفر در هزار و ۷۰۰ روستا زندگی می‌کنند که درحال حاضر ۴۸۱روستا بدلیل جمعیت کم دهیاری ندارند.

او گفت: برای کاهش نفوذ ویروس کرونا به همکاری مردم نیاز داریم و از کسانی که تاکنون به توصیه‌های بهداشتی و دهیاران توجه نکرده‌اند تقاضا داریم در راستای حفظ سلامتی خود، خانواده، دوستان و آشنایان با مسئولان مساعدت و همراهی داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری هرمزگان افزود: از زمانی که مسئولان بهداشتی خواستار محدود شدن تجمع‌های انسانی شده‌اند بسیاری توجه کرده و حتی عروسی‌های خود را به تعویق انداختند، ولی برخی بدون توجه به خطر بیماری کرونا اقدام به برپایی جشن‌های عروسی کرده‌اند.

سلحشور گفت: به بخشداران و دهیاران در خصوص محدود سازی مراسم‌ها در راستای پیشگیری از انتشار بیماری کرونا ابلاغیه صادر شده، اما همکاری و همراهی مردم اصل بسیار مهمی است که بدون آن امکان رسیدن به موفقیت وجود ندارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.