مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و هشتم اسفند سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه بیست وهشتم ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارقان حرفه‌ای در دام پلیس خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات تخصصی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۶ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت خودرو، داخل خودرو، مغازه، اماکن خصوصی و سایر عناوین درسطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه کرده و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک با سامانه پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

دستگیری سارق خودرو کمتر از ۱۰ ساعت

سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو پراید در شهرستان آبادان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت سارق را شناسایی و طی عملیاتی دستگیر کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودروی مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: متهم پس از تشکیل پروند به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.