مایک پنس ضمن اذعان به کمبود ماسک در آمریکا از شرکت‌های ساختمانی خواست تا ماسک‌های N-۹۵ را به بیمارستان‌ها اهدا کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌بی‌اس، همزمان با اعلام کمبود زیرساخت‌های لازم بهداشتی در آمریکا برای مبارزه با شیوع کرونا در این کشور، مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در این باره و در حضور دونالد ترامپ سخنرانی کرد.

دولت از شرکت‌های ساخت‌وساز ساختمانی خواسته است تا موجودی ماسک‌های صورت N-۹۵ را به بیمارستان‌های محلی اهدا کنند تا موضوع کمبود این ماسک تا حدی فروکش کند.

مایک پنس همچنین از این شرکت‌ها خواسته تا سفارش ماسک‌های جدید را متوقف کنند، زیرا که کشور با شیوع ویروس کرونا مواجه است.

معاون رئیس‌جمهور مایک پنس طی جلسه توجیهی کاخ سفید گفت: «ما از شرکت‌های ساختمانی که رئیس جموهر کشورمان به خوبی سابقه آن‌ها را می‌داند می‌خواهیم تا ماسک‌های N-۹۵ خود را به بیمارستان‌های محلی اهدا کنند و همچنین از انجام سفارشات جدید خودداری کنند».

گفتنی است، ماسک‌های N-۹۵ ذرات کوچک موجود در هوا را فیلتر می‌کنند و در درجه اول مورد استفاده کارگران ساختمانی قرار می‌گیرند. اما اکنون و با توجه به شروع بیماری کرونا، بیمارستان‌ها و مردم عادی به طور عمده آن‌ها را خریداری می‌کنند.

کمبود مواد مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا در آمریکا مایه نگرانی جامعه آمریکا شده است. ترامپ پیش از این که این ویروس را نادیده می‌گرفت به تازگی اعلام کرده که نهایتا این ویروس کشنده را شکست خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
اهدا و کمک در جامعه کاپیتالیسمی هیچ معنایی نداره مگر خطری برای خود داشته باشه
آخرین اخبار