رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در این استان به ۳۲۴ نفر رسیده، گفت: تاکنون فوت قطعی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدرضا نیکبخت ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در لرستان اظهار داست: آمار مبتلایان به ویروس کرونا تاکنون در این استان به ۳۲۴ نفر رسید‌ه‌است.

وی افزود: تا کنون ۱۰۳۱ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا نمونه‌گیری شده‌است که از این تعداد ۹۳۱ نمونه پاسخ داده شده و از این تعداد مورد ۳۲۴ مورد مثبت و ۶۰۷ مورد منفی بوده‌است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان عنوان کرد: تاکنون فوت قطعی ۲۷ نفر از هم‌استانی‌ها بر اثر کرونا ثبت‌شده و ۱۵ نفر فوتی نیز نتیجه آزمایش آن‌ها از طریق آزمایشگاه مرجع منفی اعلام شده‌است.

وی با اشاره به آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان‌ها بیان کرد: در الشتر ۹۹ بیمار، خرم‌آباد ۸۰، بروجرد ۴۲، ازنا ۲۰، دورود ۲۵، دلفان ۳۷، کوهدشت ۸، دوره و چگنی ۳ نفر، الیگودرز ۵ نفر، سپیددشت یک نفر، پلدختر ۲ نفر و در رومشکان نیز ۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

نیکبخت با بیان اینکه تعداد مبتلایان در برخی شهر‌های استان لرستان طی روز‌های اخیر در حال افزایش است، گفت: مردم باید به توصیه‌های بهداشتی بیشتر دقت کنند و در خانه بمانند، ولی متأسفانه علی‌رغم تمام تلاش‌های مسئولان و هشدار‌های بهداشتی مردم در برخی شهرستان‌ها هنوز هشدار‌ها را جدی نمی‌گیرند و آمارمبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان‌ها رو به افزایش است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.