آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» نتانیاهو را به ناتوانی در مقابله با ویروس کرونا متهم کرد.

لیبرمن: سیاست نتانیاهو در رابطه با کرونا اسرائیل را نابود می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، آویگدور لیبرمن انتقادات تندی را علیه بنیامین نتانیاهو در رابطه با سیاست او در رابطه مبارزه با ویروس کرونا مطرح کرده است.

 لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل بیتنا»، نتانیاهو را به دلیل عدم اجرای سیاست مناسب در رابطه با شیوع کرونا متهم کرده و این را هم گفته که رژیم صهیونیستی در آستانه یک «سقوط کامل» قرار دارد.

وی البته طی سخنانی تمام مشکلات رژیم صهیونیستی طی یک دهه گذشته را متوجه نتانیاهو کرده و این را هم گفته که: «چه کسی مسئول امشکلا کنونی است؟ چه کسی برای یک دهه گذشته نخست‌وزیر اسرائیل بوده است؟»

لیبرمن در ادامه اعتراضات خود به نتانیاهو که در پیامی فیس بوکس منتشر شده، تاکید کرده: «مردی به نام بنیامین نتانیاهو که در حال حاضر نخست‌وزیر ماست به جای یک حرکت شجاعانه، ما را به سمت فروپاشی سوق می دهد».

لیبرمن در ادامه افزود: «اقدامت نتانیاهو نمی تواند نه ویروس کرونا و نه بحران اقتصادی را حل نمی کند».

لیبرمن متحد سابق نتانیاهو بود اما در پی اختلافات حزبی، از ائتلاف حزب لیکود خارج شد تا یک بن‌بست سیاسی را خلق کند. در پی شیوع سریع ویروس کرونا در اراضی اشغالی فعالیت های تجاری در این رژیم تا پنچ هفته متوقف شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار