نماینده رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: مردم هرگونه تخلف و احتکار کالا‌های بهداشتی به یروی انتظامی یا دادسرای مرکز استان

اطلاع رسانی تخلفات، دست سودجویان را از کالا‌های بهداشتی کوتاه می‌کندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بیرانوند نماینده رئیس کل دادگستری خوزستان در ستاد مبارزه با ویروس کرونا گفت: مردم باید هرگونه اطلاع در خصوص احتکار کالا‌های بهداشتی را به نیروی انتظامی یا دادسرای مرکز استان اطلاع دهند.

او افزود: دستگاه قضایی و نیرو‌های امنیتی و انتظامی استان به شدت در حال شناسایی و کشف انبار‌های احتکار مواد بهداشتی مورد نیاز مردم هستند و در برخورد با سوء استفاده گران از شرایط موجود، از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کنند.

بیرانوند با بیان اینکه تاکنون انبار‌های متعددی کشف و تعداد زیادی متهم در این خصوص دستگیر شده اند، بیان داشت: تاکنون این مسئله که فعالیت محتکران در قالب باند خاصی بوده است، برای این دادسرا محرز نشده، اما تلاش برای شناسایی عوامل مرتبط با این موضوع ادامه دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: کالا‌های بهداشتی کشف شده برای توزیع مناسب به معاونت غذا و داوری مرکز بهداشت استان تحویل داده می‌شود.

بر اساس این گزارش، ۲۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان شناسایی شد که با ثبت آن تعداد مبتلایان در این استان به ۳۳۱ نفر رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.