رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تامین میوه شب عید و توزیع در واحد‌های ثابت و سیار در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر حسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تامین میوه عید در بازار و همه واحد‌های ثابت و سیار امسال در استان توسط این سازمان انجام می‌شود.

او افزود: امسال سازمان صمت، علاوه بر توزیع میوه در واحد‌های ثابت و سیار، تامین میوه عید در بازار را نیز بر عهده گرفته است.

نظری بیان داشت: برای ایام عید امسال ۳ هزار و ۵۰۰ تن پرتقال و سیب توسط این سازمان تامین شده است و از ۲۵ اسفند ماه نیز توزیع میوه آغاز شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این میزان میوه در ۵ سردخانه استان نگهداری شده اند، تصریح کرد: براساس اعلام ستاد تنظیم بازار کشور قیمت هر کیلوگرم پرتقال تنظیم بازار ۶۲ هزار ریال و سیب درختی ۶۴ هزار ریال است.

رئیس سازمان صمت استان خوزستان با اشاره به اینکه توزیع میوه تا ۱۲ فروردین ماه ادامه دارد افزود: بازرسی از بازار میوه و تره بار به شدت در حال انجام است و مناطق کیانپارس و وهابی اهواز بیش‌ترین میزان تخلف را داشتند.

بر اساس این گزارش برای ایام نوروز امسال استان سازمان صمت خرید میوه عید نوروز را برعهده گرفت و یک مباشر برای انجام این کار در نظر گرفت.

۲۷۰ میلیارد ریال برای خرید میوه اعتبار در نظر گرفته شد و ۷۱ واحد ثابت و سیار در اهواز برای توزیع میوه عید با همکاری شهرداری اهواز تعیین شد.

امسال سازمان صمت علاوه بر توزیع میوه تنظیم بازار در واحد‌های در نظر گرفته شده تامین میوه عید میدان میوه و تره و بار اهواز را هم برعهده دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.