داوری درباره تمهیدات آتش نشانی برای شب سه‌شنبه آخر سال توضیحاتی داد.

تمهیدات آتش نشانی برای شب سه‌شنبه آخر سال/ شهروندان از روشن کردن آتش در پارکینگ منازل خودداری کنندمهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، تمهیدات این سازمان برای امشب اظهار کرد: ما علاوه بر ۱۳۰ ایستگاه آتش نشانی که در سطح شهر مشغول خدمت رسانی هستند، ۴۷۰ نقطه را به عنوان استقرار خودرو‌ها و تجهیزات و نفرات آتش نشانی در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در میادین، تقاطع‌ها و خیابان‌های پرتردد باتوجه به سوابق گذشته مستقر هستیم، گفت: روزانه حدود ۱۵۰۰ آتش نشان در ایستگاه‌ها مشغول خدمت هستند و تقریبا ۳۰ درصد نیروهای استراحت را نیز فراخوان کردیم.

او ادامه داد: ۱۲۰۰ نفر در ایستگاه‌ها برای کمک به سازمان و امداد رسانی سریع‌تر و با کیفیت‌تر به مردم حضور دارند.

داوری با بیان اینکه با آمادگی کامل در خدمت مردم هستیم و مردم هم لطفا به نکات و توصیه‌ها دقت کنند، گفت: باتوجه به توصیه در خانه ماندن که به همه‌ی بخش‌های جامعه ارائه شده مهم‌ترین توصیه‌مان این است کار‌هایی را که شاید در بیرون از خانه و در سال‌های قبل انجام می‌دادند را امسال در داخل منازل انجام ندهند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: چراکه اگر کار‌های کم خطر را نیز بخواهند در پارکینگ منازل و... انجام دهند بسیار پرخطر است و پتانسیل حوادث سنگینی را دارند.

او گفت: از مردم خواهش میکنم که از روشن کردن آتش در داخل پارکینگ و محوطه منازل به شدت خودداری کنند.

داوری بیان کرد: امروز کادر درمان ما بسیار درگیر کرونا است و اگر قرار باشد آسیب دیدگی و شرایط سخت‌تری به آن‌ها اضافه شود انصاف نیست و دور از مسئولیت اجتماعی هر فرد و هر شهروند است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار