فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: شهروندان می‌توانند با حضور در منزل و با نه گفتن به چهارشنبه آخر سال، از شیوع بیماری کرونا جلوگیری کنند.

سرهنگ افشین حیدری فرمانده انتظامی شهرستان جهرم، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از همه افراد جامعه خواست تا نگذاریم رفتار‌های پر خطر، بیهوده و مغایر با عقلانیت در این برهه زمانی و خطر همه گیری ویروس کرونا، مایه تاسف و ضرر و زیان به سلامتی خود، خانواده و همنوعانمان شود.

او ادامه داد: پلیس هرگز مخالف شادی نیست، اما در این برهه و خطر همه گیری بیماری ویروسی کووید ۱۹ (کرونا)، از همه شهروندان و جوانان خواست برای قطع زنجیره انتقال در خانه کنار خانواده باشند.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه شعار امسال پلیس، سلامت خانواده-امنیت جامعه است، گفت: چهارشنبه آخر سال را با آرامش در کنار خانواده در خانه باشید و به منظور تامین امنیت اجتماعی و سلامت جامعه با نه به دورهمی‌های مرسوم برای شکست کرونا کمک کنید.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم افزود: همه ما نسبت به همنوعان خود مسئولیت اجتماعی داریم و هر کدام از ما اگر اقدامی انجام دهیم که چرخه انتقال ویروس دیرتر قطع شود در قبال افراد آسیب پذیر و سلامتی آحاد جامعه مسئول هستیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: امروز سلامتی و امنیت جانی مردم و جامعه در خطر است؛ بنابراین پلیس مجری قانون است و با مخلان نظم، امنیت و سلامتی مردم برابر ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.