رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج گفت: دیشب از یک دستگاه تانکر حمل سوخت قریب به ۳ تن انواع مخدر در شرق استان کرمان کشف شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  رحمان مزیدی رییس دادگاه عمومی شهرستان فهرج از کشف بزرگترین محموله مواد مخدر طی یک سال گذشته در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: در مجموع ۲ هزار و ۹۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و مرفین از یک دستگاه تریلر کشف شده است.

مزیدی افزود: شامگاه گذشته پس از انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر موفق شدند، یک دستگاه تانکر حمل سوخت حامل مواد مخدر را در محور مواصلاتی زاهدان به کرمان متوقف کنند.

این مقام قضایی اعلام کرد: قاچاقچیان به صورت بسیار حرفه‌ای قریب به ۳ تن انواع مخدر از جمله مرفین و تریاک را در تانکر این کشنده جاسازی کرده بودند؛ اما با هوشیاری پلیس این محموله کشف شد.

او بیان داشت: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به سایر استان‌های عمقی کشور را داشتند که با دستور مقام قضایی و هوشیاری پلیس، سوداگران مرگ موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

مزیدی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم اهل استان‌های شرقی کشور بازداشت شده است، افزود: دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر عوامل این باند صادر شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار