در این مطلب در یک ویدئو به چرایی لزوم ماندن همه افراد در خانه برای جلوگیری از شیوع کرونا اشاره شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که این روز‌ها بیشتر وقت خود را در اینترنت سپری می‌کنند شانس این را داشته اید تا ویدئوها، پیام‌ها و مقالات هشداردهنده زیادی در مورد کروناویروس را دیده یا خوانده باشید. مطمئنا نقطه مشترک تمامی این پیام ها، هشدار جدی به عموم برای محدود کردن رفت و آمد‌ها و ماندن در خانه برای جلوگیری از سرایت ویروس به سایر افراد جامعه است.

با این وجود شاید افرادی باشند که هنوز درک درستی از چرایی لزوم ماندن در خانه ندارند. " خوآن دِلکان "، که یک طراح برنامه‌های رایانه‌ای است کلیپ کوتاهی را طراحی کرده است که به روشنی به این چرایی مهم پاسخ می‌دهد. در این کلیپ ۱۲ ثانیه‌ای او با استفاده از چوب‌های کبریت به انجام وظیفه فردی افراد و ماندن در خانه اشاره می‌کند. او این ویدئو را با کپشن " نقش خود را ایفا کنید و در خانه بمانید " در توئیتر منتشر کرد.

این ویدئو پس از انتشار توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. این کلیپ تاکنون ۴۴۰۰۰ لایک دریافت کرده و ۱۶۶۰۰ بار نیز بازنشر شده است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تشکر از آقای خوان دلکان برای خلق این اثر آموزنده. همه باید به وظیفه خود در مورد پیشگیری از کرونا  عمل کنیم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار